Vinkkejä yritysasiakkaille

Mikä on Elgood Oy / Partco?

Elgood Oy:n aputoiminimi on Partco jonka nimissä pyöritetään PARTCO verkkokauppa ja myymälä -toimintaa. Elgood Oy keskittyy tekniikan alan B2B yritysmyyntiin kun taas Partco palvelee pienkappalekauppana niin yrityksiä kuin yksityisiäkin. 

Valikoimasta

Verkkokaupan valikoimaa laajennetaan jatkuvasti. Siellä ei välttämättä ole kaikkea mitä varastoistamme löytyy. Kannattaa aina tiedustella mikäli juuri oikean mittaista valokuitua ei löydykkään verkkokaupan valikoimista. Lisäksi saamme hankittua nopealla aikataululla samaan toimituskertaan kattavasta toimittajaverkostostamme.

Edustukset / Tukkumyynti -osioiden alta löydät Elgood Oy:n suorien tehdaskontaktien tuotteita. Näillä on yleisesti tukkumyyntiä vastaavia minimitilausmääriä. Useilla tuotteilla on myös BLK-päätteinen tuotekoodi kappalemyynnissä.

Hinnoista

Jokaisella tuotteella on perushinta. Tämän lisäksi tuotteella voi olla kappalemääräalennettu hinta.

Ennen kirjautumista omalle yritystilille kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron. Yritystilille kirjautumisen jälkeen näkyvillä ainoastaan verottomat hinnat. 

Asiakaskohtaiset lisäalennetut hinnat eivät näy erikseen vaan korvaavat tuotteen perushinnan ja kappalemääräalennetun hinnan.

Asiakas- ja tuotekohtaiset sopimushinnat ovat teknisesti tulossa pikkuhiljaa.

Kuinka tilata

Verkkokaupassa yritysasiakkaan tulisi luoda oma yritystili heti ensimmäisen tilauksen yhteydessä. Näin saamme tarvittavat laskutus- ja toimitustiedot. Lisäksi rekisteröinti helpottaa asiointia jatkossa.

Mikäli et halua tilata verkkokaupan kautta tai tuotteita ei sieltä löydy, voit aina tilata käyttäen sähköpostia tai ihan puhelimitse.

Yritystilin luonti

Asiakastiliä luodessa verkkokauppaan yritysasiakkaan tulee valita tilimuodoksi Yritystili. Lisäksi samalla kertaa toivomme saavamme laskutustiedot. 

Uuden verkkokauppatilin luoneet Elgood:in tai Partco:n "vanhat" yritysasiakkaat saavat toimitukset entisten voimassa olevien maksuehtojensa mukaan.

Vaihdoin työpaikkaa, mitä teen?

Paras vaihtoehto on luoda uusi yritystili uusilla tiedoilla. Laita meille viestiä sähköpostitse tai yhteydenottolomakkeella, niin anonymisoimme vanhan yritystilisi.

Maksutavat

Yrityksille tarjoamme muiden maksutapojen lisäksi laskutusta oletuksena 14pv maksuajalla. Tarkistamme kuitenkin eri luottokelpoisuusrekistereistä ennen ensimmäistä laskutuskertaa sekä myöhemmin, mikäli viivästyksiä maksun suhteen esiintyy. Kannattaa myös ottaa heti yhteyttä mahdollisissa poikkeustilanteissa. Kiireellisissä tapauksissa varmistakaa asia puhelimitse.

Mikäli yritykselle asettamamme laskutusehdot eivät täyty, verkkokauppatilauksen voi jättää maksutavalla "Laskulla". Tällöin lähetämme ennakkolaskun tai postiennakolla.

Laskutusmuotona suosimme verkkolaskua. Tarvittaessa myös PDF-lasku sähköpostiin ja paperilasku ovat mahdollisia.

Huom! 1.12.2020 alkaen paperilaskut muuttuvat maksullisiksi 4,90€ / kpl + alv.

Huom! 17.8.2023 alkaen tarjoamme Paytrail Alisa Yrityslaskun

Noutotilaukset

Useasti asioivat laskutusasiakkaat voivat pyytää koontilaskutusta. Tällöin kuukauden aikana kertyneet ostokset laskutetaan kerrallaan joka kuun alussa. Noutotilaukset tulisi noutaa viikon sisällä. Viivästyksistä pyydämme ilmoittamaan tilauksen jätön yhteydessä.

Noudettavat tilaukset maksetaan verkkokaupassa ennakkoon. Nämä sijoitamme noutoautomaattiin.

Laskutusasiakkaillemme tarjoamme mahdollisuuden tilata noutoo laskulle.

Toimitukset kotimaahan

Verkkokauppatilauksissa tarjoamme toimitustavaksi erilaisia Postin kirje- ja pakettipalveluita. Mikäli yrityksenne haluaa käyttää muuta toimitustapaa, kannattaa olla yhteydessä tai kirjata tarvittavat tiedot kommenttina verkkokauppatilauksen yhteyteen.

Toimitukset ulkomaille

Onnistuu.

Toimitusajoista

Kaikki verkkokaupassa näkyvillä ja varastossa olevat tuotteet löytyvät lähtökohtaisesti omasta varastostamme Juurakkotie 5 B, 01510 Vantaa. Mikäli tarve on suuremmalle määrälle ja hirmuinen kiire, kannattaa soittaa ja varmistaa päivän saldo. Varaamme tuotteet Teille tarvittaessa.