Vinkkejä tilaamiseen

Ostaminen Partcon Verkkokaupasta on modernin vaivatonta. Tämäkin verkkokauppa toimii samoilla perusperiaatteilla kuten ne miljoonat muutkin. Etsi-ja-löydä tuotteita. Lisää niitä ostoskoriin. Lopuksi siirry kassalle. Siellä viimeiset muokkaukset, toimitustavan ja maksuntavan valinta. Tilaus siirtyy meidän käsittelyyn. Kun tilaus on toimitusta vaille valmis, otamme yhteyttä mikäli siinä on jotain normaalista poikkeavaa. Tulet joko noutamaan myymälästä, myymälän noutoautomaatista tai saat sen postitse kotiisi. Verkkokauppa tiedottaa välivaiheista sähköpostiisi.

Huomaathan, että tilausta ei voi muuttaa sen jättämisen jälkeen.

En löydä täältä mitään

Yläpalkin välilehdille olemme keränneet valikoimamme pääalueet. Kaikkea siellä ei kuitenkaan ole. Täydellinen tuoteryhmäpuu avautuu vasemmalle tuotesivuilla ollessa. Voit myös katsoa sivun alaosassa olevan linkin takaa koko valikoimapuuta.

Sivun yläosassa keskellä on Haku-kenttä. Siihen kirjoittamalla se osaa ehdottaa heti löytyviä tuloksia perustuen tuotekoodiin, tuotenimeen, tuoteryhmän nimeen, tuotekuvauksiin, valmistajan nimeen, lisätietoihin ja varsinkin tallennettuihin hakusanoihin perustuen. Löytämisen vaikeus muodostuu käytetyn termistön poikkeavuuksista. Teemme töitä moni-ilmaisun eteen kaikenaikaa.

Jollet kuitenkaan löydä etsimääsi niin voi olla että kyseistä tuotetta meillä ei ole. Mutta kysy rohkeasti. Yhteydenottolomakkeella, puhelimitse, sähköpostilla tai chatissä (tulossa). 

Tuotteista ja tiedoista

Kirjautumatta tai yksityisasiakkaana kirjautuneena verkkokaupassa esitetyt hinnat ovat arvonlisäverollisia (tavarat ja palvelut verokannalla 24%). Yritystilin tapauksessa hinnat eivät sisällä arvonlisäveroa (alv 0%). Hinnat ovat voimassa vain verkkokaupasta tilattaessa. Perusvalikoimamme on kuitenkin saman hintaista myös myymälästä ostettuna. Verkkokaupan kampanjat saattavat ajoittain poiketa tästä. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin.

Emme näytä tuotteen varastosaldoa suoraan lukuarvona. Varastosta loppuneita tuotteita voi kyllä samantien tilata. Suurin osa valikoimastamme on viikon kiertoajalla. Loppuunmyytyjä poistoeriä ei voi lisätä ostokoriin mikäli ovat vielä näkyvillä. Poikkeavista toimitusmääristä otamme tarpeen mukaan yhteyttä erikseen. Sovitaan yhdessä toimitusajoista ja muista seikoista.

Tuotteista kerromme minkä suin vain pienyrityksenä voimme. Mikäli törmäät puutteellisiin tai virheellisiïn tuotetietoihin, kerro niistä meille. Korjaamme kehotuksesta ne saman tien. Parannusehdotuksetkin ovat aina tervetulleita. Yhteydenottolomake on tähän hyvä väline.

Yritämme tarjota myös ajanmukaiset tuotekuvat. Vanhentuneita ja huonosti otettuja kuvia löytyy verkkokaupasta varmasti. Kerrohan ehdotuksesi myös näiden osalta.

Ostoskoriin keräily

Ostoskoriin voi kerätä tuotteita aina kun "Ostoskoriin" nappi on painettavissa. Kassalle mentäessä kannattaa tarkistaa huolellisesti että haluamisi määrät on korissa. Tuotteiden määrää voi muuttaa helposti. Tuotteen määräalennus mukautuu sen mukaisesti.

Aina voi käydä niin että ostoskoriin varaukselle kerätty tavara meneekin samalla hetkellä myymälän kautta. Verkkokauppatilaus ei näin ollen voi olla toimituslupausta kummempi. 

Toimittajakohtainen välitysmyynti onnistuu myös. Voit tilata samalle tilaukselle tilata esim. Farnellin valikoimasta mitä tahansa. Ennakkomaksu kohdistuu vain meidän oman varaston valikoimiin. Laskutamme välitysmyyntituotteet erikseen. Näistä tarkemmin omilla vinkkisivuilla.

Ostoskorin sisältö säilyy mikäli pidät selaimessasi evästeet tallessa.

Vihdoinkin kassalle mutta onko ihan pakko rekisteröityä?

Emme edellytä asiakastilin luontia tai rekisteröintiä. Mutta mikäli haluat kerryttää omaa tilaushistoriaasi, saada kohdennettuja tarjouksia ja osallistua arvontoihin, niin suosittelemme rekisteröitymään verkkokauppa-asiakkaaksi.

Rekisteröintiä vastaavat tiedot me tarvitsemme kuitenkin jotta voimme toimittaa tilauksesi perille.

Kaiken asiakastiedotuksen perustana on toimiva sähköpostiosoite. Keksityt tai risat osoitteet aiheuttavat vain harmia. Pyydämme välttämään niitä. Puhelinnumero on myös tärkeä, varsinkin jos tilaat pakettiautomaattiin.

Toimitustavoista

Mikäli tarvitset tällä kertaa vain jotain pientä ja kevyttä, voimme lähettää sen sinulle kirjeitse pientä korvausta vastaan. Kirjeessä on vaan se huono puoli, että se voi matkalla kadota eikä siinä ole seurantaa. Siksi emme lähetä kirjeitse yli 25€ arvosta.

On myös kaikenlaisia tuotteita joita ei voi järkevästi postitse lähettää maksoi mitä maksoi. Näissä nouto on ainoa mahdollisuus. Vaurioitunut pullollinen syövyttävää ferrikloridia ei näytä hyvältä asiamiespostin takahuoneessa. Nämä tuotteet ostoskorissa estävät postitoimituksien valinnan.

Pakettina lähtee sitten isompaa ja painavampaa tavaraa. Mahdottomat määrät kannattaa tilata olemalla suoraan yhteydessä meihin tai ohjeistaa meitä tilauksen kommenttikentällä.

Jos jätät tilauksen sähköpostitse tai puhelimitse, perimme toimituskulut tilauksen arvosta riippumatta. Verkkokauppatilauksista saat ilmaisen toimituskulun arvon ylittäessä 100€ (sis.alv).

Noutoautomaatti

Myymälästä tai automaatista nouto ei maksa mitään. Eikä siinä ole piilokuluja.

Automaatti sijaitsee myymälämme tuulikaapissa Juurakkotie 5 B, 01510 Vantaa. Voit asioida automaatilla mihin vuorokauden aikaan tahansa. Kun laitamme tilauksesi automaattiin, saat tilaukselle antamaasi puhelinnumeroon tekstiviestin. Syötä saamasi koodi ovilukijaan ja lisää loppuun tähti (*).  Astu tuulikaappiin ja syötä sama koodi automaattiin (ilman tähteä). Luukku avautuu ja saat tilauksesi. Teknisissä ongelmissa ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

Korona-poikkeus! Noutoautomaatista tulee noutaa 3pv sisällä. Sen jälkeen siirrämme tilauksen varastosta noudettavaksi.

Maksutavoista

Tarjoamme kotimaisen Paytrailin kautta saatavat yleiset maksutavat. Voit maksaa tilauksesi helposti ennakkoon toimituskuluineen. Verkkokaupan käteisnoudoissa ennakkomaksu on pakollinen.

Postiennakkoa kaipaavia pyydämme ottamaan erikseen yhteyttä.

Yritykset yleensä haluavat maksaa laskulla. Tämäkin onnistuu.

Tilausvahvistus

Tässä vaiheessa saat vahvistuksen tilauksestasi sähköpostiisi sekä linkin, josta voit seurata tilauksesi etenemistä meillä sekä Postin järjestelmissä.

Mikäli et saanut tilausvahvistusta antamaasi sähköpostiosoitteeseen, voit ladata sen itse oman tilin alta kohdasta Tilaushistoria / Tilaustiedot.

Koittakaahan pärjäillä, jos ette, niin rimpauttakaa.

Terveisin,

Partcon Väki