Kuinka noutoautomaatti toimii?

Tilaaminen

Verkkokaupan ennakkomaksetut noudot sijoitetaan noutoautomaattiin, mikäli automaatissa on tilaa. Muista antaa toimiva puhelinnumero, johon voimme lähettää noutoa koskevan SMS-viestin.

Noutaminen myymälästä tai automaatista ei maksa mitään. Se on ilmainen toimitustapa ilman piilokuluja.

Tilaathan ennen kello kahtatoista mikäli haluat noutaa saman arkipäivän aikana.

Noutaminen

Automaatti sijaitsee myymälämme tuulikaapissa Juurakkotie 5 B, 01510 Vantaa. Voit asioida automaatilla mihin vuorokauden aikaan tahansa.

Kun laitamme tilauksesi automaattiin, saat tilaukselle antamaasi puhelinnumeroon tekstiviestin. Syötä saamasi koodi ovilukijaan ja lisää loppuun tähti (*).  Astu tuulikaappiin ja syötä sama koodi automaattiin (ilman tähteä). Luukku avautuu ja saat tilauksesi.

Mikäli automaatti on täynnä, emmekä voi sijoittaa tilaustasi heti sinne, on se noudettavissa asioimalla myymälässämme arkisin 09:00-17:00.

Huom! Tila on kameravalvottu.

Korona poikkeus! Sinun tulisi noutaa tilaus 3pv sisällä saatuasi SMS-viestin.

Milloin voin noutaa?

Noutoautomaatti on käytössä vuorokauden ympäri. Odota, että saat SMS-viestinä automaatin avauskoodin. Pyrimme saamaan tilauksesi noudettavaksi viimeistään seuraavana arkipäivänä.

Mitä jos en koskaan saanut koodia tekstiviestillä?

Tarkista tilauksesi tiedoista että puhelinnumero on oikea.

Mikäli numerosi oli oikea:

  • emme ole vielä siirtäneet tilaustasi noutoautomaattiin esim. tilan puutteet vuoksi

Mikäli numerosi oli väärä:

  • ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin korjaamme numeron ja yritämme uudestaan

Mitä teen jos ulko-ovi ei aukene?

Varmista, että syötit saamasi kuusinumeroisen koodin lisättynä loppuun *-merkki. Voit painaa myös #-merkkiä ennen numerokoodin syöttämistä.

Mikäli ovilukijaan ei syty mitään valoa näppäimiä painaessa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Mikäli ovilukijaan syttyi vihreä valo koodin syötön jälkeen mutta ovea ei saa auki, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Mitä teen jos automaatin luukku ei aukene?

Varmista, että syötit saamasi kuusinumeroisen koodin sellaisenaan automaatin käyttöpaneeliin.

Syitä voivat olla:

  • vanhentunut koodi (tilauksesi on siirretty takaisin noutohyllyyn)
  • automaatissa tai luukussa tekninen vika

Mitä jos hukkasin koodini?

Ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Mitä jos en nouda tilaustani?

Pidämme tilauksia automaatissa korkeintaan viikon verran. Viikon jälkeen siirrämme ne takaisin varastomme noutohyllyyn. Emme lähetä tästä uutta viestiä (toistaiseksi).

Asiakaspalvelun yhteystiedot

Noutoautomaattia koskevissa asioissa voit soittaa numeroon 0207 981 130 arkisin klo 08:00-16:00 tai sähköpostilla myynti@elgood.fi